• Imprimeix

Avisos i alertes per correu i sms via PICA

El servei d'avisos i alertes permet l'enviament, mitjançant la Plataforma d'integració i col·laboració administrativa (PICA), de correus electrònics o de missatges a mòbils (SMS) per enviar comunicacions, avisos o alertes per part de l'Administració de la Generalitat a la ciutadania o al personal intern.

El servei de correu electrònic és gratuït, però el d'SMS és de pagament i requereix una autorització prèvia de l’òrgan que gestiona el 012.

Avisos i alertes per correu i sms

El servei el configuren dos components, el d'enviament de correus electrònics i el de l'enviament de sms.

Algunes de les aplicacions de l'enviament d'avisos i alertes són:

  • Avís de que el destinatari ha estat notificat.
  • Avís d'un canvi d'estat en un determinat procediment administratiu.
  • Resolució d'un procés administratiu sense validesa legal (per exemple l'assignació d'escola en el procés de preinscripció).
  • Comunicació de terminis.

El servei d'avisos i alertes està publicat a la PICA i permet el consum a través dels canals habituals:

  • Integració BackOffice per Web Service síncron o asíncron individual o per lots.
  • Integració BackOffice per sFTP asíncron per consums per lot.
  • Consums des del Portal web de la PICA per consum individual o per lots.

 

Promotor de la solució

Secretaria d’Administració i Funció Pública (SAFP) - Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge

Proveïdor

Lot A10 - Indra

Els avisos i alertes són comunicacions sense validesa legal.

Destaquem

Intranet de Processos i Administració Electrònica

Tota la informació i documentació per integrar els serveis d'avisos.

Data d'actualització:  16.08.2016